Page 94 - inovasyon 26
P. 94
NOBEL 2023 RÖPORTAJ
Bendik B. Egge: Görevim, daha Bendik B. Egge: As I mentioned
önce bahsettiğim gibi, eğitimcilerden before, my duty is to manage a
oluşan bir bölümü yönetmek. department consisting of educators.
Eğitimciler, eğitim materyalleri Educators are responsible for
oluşturmaktan sorumludur. Bu, okul creating educational materials. This
ziyaretlerini içerebilir. Genellikle can include school visits. Group of
öğrenci grupları her yıl burayı students visit this center every year,
ziyaret eder, ben olmasam bile bir usually to meet with an educator,
eğitimciyle buluşurlar. even if it’s not me.
Eğitimciler tarafından These educational
oluşturulan bu materials created
eğitim materyalleri, by educators should
müfredat içeriği ile overlap with the
örtüşmeli, Norveç curriculum content,
Okul müfredatına be suitable for the
uygun olmalı, Norwegian School
etkileşimli ve sadece curriculum, be
bir konferans değil, interactive, and
daha çok bir sohbet exciting, not just a
gibi heyecan verici uniform conference
olmalıdır. Görevim, but more like a
bu bağlamda küresel conversation. I need
tarihle ilgilenmek ve to look after and
bölümün amacına take care of all these
ulaşmasını sağlamaktır. Nobel because it’s crucial. Nobel Prize or
ödülleri veya kazananları zaman winners change the world over time,
içinde dünyayı değiştirirler. Amacımız and our goal is to teach our students
öğrencilere, Nobel ödülleri aracılığıyla how they can change the world with
bilim veya barışla dünyayı nasıl science or peace through Nobel
değiştirebileceklerini öğretmek. prizes. We also believe that the Nobel
Ayrıca, Nobel Ödülü’nün belli bir Prize has a certain power. The Nobel
gücü olduğuna inanıyoruz. Nobel Peace Prize has the power to change
Barış Ödülü, dünyayı büyük ölçekte the world on a large scale or a very
değiştirebilecek bir güce sahiptir. small, very intimate, or personal
scale.
94 • İNOVASYON KÜLTÜRÜ