Page 86 - inovasyon 20
P. 86

ANAOKULU ÇALIŞMALARI



             AYŞEN GÜRVARDAR - Kültür Koleji                      gerçekleştirirken bir öğrenme

             Anaokulu Öğretmeni                                   sürecinin içerisinde yer aldılar. Bu

                                                                  öğrenme sürecimizde çocuklar fen
             “Gece Gündüz Bilim Şenliği”                          alanında; gözlem ve veri toplama,

             programımızda hangi kazanımları                      sorgulama, sınıflama ve sıralama,
             ön plana çıkardınız?                                 çıkarsama ve karşılaştırma yapma,

             Fen eğitimi programları belirli bir                  ölçme ve sınama, doğada ve

             bilim görüşünü anlatmaktadır.                        nesnelerde oluşan değişiklikleri                                Ayrıca öğrencilerimiz matematik

             Atölyelerimizde uyguladığımız                        gözlem, tahmin ve bu değişiklikleri                             gelişim alanında ise; sayı ve sayılar
             bilim etkinlikleri, bilimin yapısına                 denetleme, tasarlama ve model                                   ile çalışma, geometrik, hareket-

             ilişkin düşünceleri yansıtmaktadır.                  yapma, verileri yorumlama, iletişim ve                          hız-zaman üçgenini bilme, ölçme,
             Çocuklarımız planlanan                               sonuç çıkarma gibi kazanımlarını ön                             matematik dili, semboller ve

             atölyelerimizde deneyleri                            plana çıkardılar.                                               grafikleme gibi kazanımları edindiler.



             86  • İNOVASYON  KÜLTÜRÜ / HAZİRAN 2022                                                                                                                                                    HAZİRAN 2022 /  İNOVASYON  KÜLTÜRÜ • 87
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91