Page 87 - inovasyon 20
P. 87
ANAOKULU ÇALIŞMALARI
AYŞEN GÜRVARDAR - Kültür Koleji gerçekleştirirken bir öğrenme
Anaokulu Öğretmeni sürecinin içerisinde yer aldılar. Bu
öğrenme sürecimizde çocuklar fen
“Gece Gündüz Bilim Şenliği” alanında; gözlem ve veri toplama,
programımızda hangi kazanımları sorgulama, sınıflama ve sıralama,
ön plana çıkardınız? çıkarsama ve karşılaştırma yapma,
Fen eğitimi programları belirli bir ölçme ve sınama, doğada ve
bilim görüşünü anlatmaktadır. nesnelerde oluşan değişiklikleri Ayrıca öğrencilerimiz matematik
Atölyelerimizde uyguladığımız gözlem, tahmin ve bu değişiklikleri gelişim alanında ise; sayı ve sayılar
bilim etkinlikleri, bilimin yapısına denetleme, tasarlama ve model ile çalışma, geometrik, hareket-
ilişkin düşünceleri yansıtmaktadır. yapma, verileri yorumlama, iletişim ve hız-zaman üçgenini bilme, ölçme,
Çocuklarımız planlanan sonuç çıkarma gibi kazanımlarını ön matematik dili, semboller ve
atölyelerimizde deneyleri plana çıkardılar. grafikleme gibi kazanımları edindiler.
86 • İNOVASYON KÜLTÜRÜ / HAZİRAN 2022 HAZİRAN 2022 / İNOVASYON KÜLTÜRÜ • 87