Page 87 - inovasyon 20
P. 87

ANAOKULU ÇALIŞMALARI



 AYŞEN GÜRVARDAR - Kültür Koleji   gerçekleştirirken bir öğrenme

 Anaokulu Öğretmeni  sürecinin içerisinde yer aldılar. Bu

 öğrenme sürecimizde çocuklar fen
 “Gece Gündüz Bilim Şenliği”   alanında; gözlem ve veri toplama,

 programımızda hangi kazanımları    sorgulama, sınıflama ve sıralama,
 ön plana çıkardınız?  çıkarsama ve karşılaştırma yapma,

 Fen eğitimi programları belirli bir   ölçme ve sınama, doğada ve

 bilim görüşünü anlatmaktadır.   nesnelerde oluşan değişiklikleri   Ayrıca öğrencilerimiz matematik

 Atölyelerimizde uyguladığımız   gözlem, tahmin ve bu değişiklikleri   gelişim alanında ise; sayı ve sayılar
 bilim etkinlikleri, bilimin yapısına   denetleme, tasarlama ve model   ile çalışma, geometrik, hareket-

 ilişkin düşünceleri yansıtmaktadır.   yapma, verileri yorumlama, iletişim ve   hız-zaman üçgenini bilme, ölçme,
 Çocuklarımız planlanan   sonuç çıkarma gibi kazanımlarını ön   matematik dili, semboller ve

 atölyelerimizde deneyleri   plana çıkardılar.   grafikleme gibi kazanımları edindiler.



 86  • İNOVASYON  KÜLTÜRÜ / HAZİRAN 2022                                      HAZİRAN 2022 /  İNOVASYON  KÜLTÜRÜ • 87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92