Page 93 - inovasyon 20
P. 93
İLKOKUL ÇALIŞMALARI Su ve havanın, ‘‘Kimin
Basıncı Daha Güçlü?’’ temalı
canlandırmasını izleyen
BEGÜM KULAÇOĞLU - Kültür Koleji oluşumunun bilimsel temellerini, öğrencilerimiz, bu eğlenceli
Sınıf Öğretmenliği Bölüm Başkanı merak uyandıran eğlenceli mücadeleyi hangi tarafın
etkinliklerle gözlemlediler. Cisimleri kazandığını gözlemlediler. Karışım
Küresel iklim krizi farkındalığı görmemizi sağlayan ışığın; hava, sonucu ortaya çıkan karbondioksit
etkinliklerimiz kapsamında bitkilerin su ve cam gibi ortamlarda farklı gazının, görünmez bir etkiyle
yaşam döngüsündeki önemini yansıması sonucu yanılsamalar balonu şişirmesini sağlayan
vurgulayarak doğaya dost eli yarattığını gözlemleyen maddeleri tanıyan öğrencilerimiz,
uzatan öğrencilerimiz, kendi tohum öğrencilerimiz, eğlenceli tahminlerde deneyimizi ilgiyle takip ettiler.
toplarını yaptılar. Doğa olaylarının bulunmaya çalıştılar. Newton’un etki-tepki yasasına
dayanan deneyimizde, topun
hava akımı içerisinde asılı kalışını
heyecanla izleyen öğrencilerimiz,
hava akımına yön vererek başarılı
basket atışları yapmaya çalıştılar.
92 • İNOVASYON KÜLTÜRÜ / HAZİRAN 2022 HAZİRAN 2022 / İNOVASYON KÜLTÜRÜ • 93