Page 93 - inovasyon 20
P. 93

İLKOKUL ÇALIŞMALARI                                            Su ve havanın, ‘‘Kimin
                                                                Basıncı Daha Güçlü?’’ temalı

                                                                canlandırmasını izleyen

 BEGÜM KULAÇOĞLU - Kültür Koleji  oluşumunun bilimsel temellerini,   öğrencilerimiz, bu eğlenceli
 Sınıf Öğretmenliği Bölüm Başkanı   merak uyandıran eğlenceli   mücadeleyi hangi tarafın

 etkinliklerle gözlemlediler. Cisimleri                         kazandığını gözlemlediler. Karışım

 Küresel iklim krizi farkındalığı   görmemizi sağlayan ışığın; hava,   sonucu ortaya çıkan karbondioksit

 etkinliklerimiz kapsamında bitkilerin   su ve cam gibi ortamlarda farklı   gazının, görünmez bir etkiyle
 yaşam döngüsündeki önemini   yansıması sonucu yanılsamalar     balonu şişirmesini sağlayan

 vurgulayarak doğaya dost eli   yarattığını gözlemleyen         maddeleri tanıyan öğrencilerimiz,
 uzatan öğrencilerimiz, kendi tohum   öğrencilerimiz, eğlenceli tahminlerde   deneyimizi ilgiyle takip ettiler.

 toplarını yaptılar. Doğa olaylarının   bulunmaya çalıştılar.   Newton’un etki-tepki yasasına
                                                                dayanan deneyimizde, topun

                                                                hava akımı içerisinde asılı kalışını
                                                                heyecanla izleyen öğrencilerimiz,

                                                                hava akımına yön vererek başarılı

                                                                basket atışları yapmaya çalıştılar.










































 92  • İNOVASYON  KÜLTÜRÜ / HAZİRAN 2022                                      HAZİRAN 2022 /  İNOVASYON  KÜLTÜRÜ • 93
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98