Page 29 - inovasyon 26
P. 29

Resim 1                                                                                Resim 2


                İlk olarak bir dekor seçimi ile başlayalım. Ekranın sağ alt tarafında
                İlk olarak bir dekor seçimi ile başlayalım. Ekranın sağ alt tar                   afında
             bulunan Resim-1’deki butona tıklayıp dekor ekleme menüsünü açıyoruz.
            bulunan Resim-1’deki butona tıklayıp dekor ekleme menüsünü açıy                            oruz.
               Bu menüden etkinlik için beğendiğimiz bir resmi seçip Resim-2’d                         eki
               Bu menüden etkinlik için beğendiğimiz bir resmi seçip Resim-2’deki
              gibi dekorlar menüsünden sağ ve sol taraflarına kırmızı ve mavi renkte
             gibi dekorlar menüsünden sağ ve sol taraflarına kırmızı ve mavi                        renkte
              dikdörtgenler çiziyoruz. Bunu yaptıktan sonra nesnelerimizi ekl                      emeye
               dikdörtgenler çiziyoruz. Bunu yaptıktan sonra nesnelerimizi eklemeye
                                                    başlayabiliriz.
                                                   başlayabilir    iz.


                                                                             Sağ alt taraftaki karakter
                                                                             Sağ alt taraftaki karakter
                                                                                 ekleme menüsünden
                                                                                 ekleme menüsünden
 AIR HOCKEY OYUNU
 AIR HOCKEY OYUNU                                                                 Resim-3’teki gibi
                                                                                  Resim-3’teki gibi
                                                                                  bir top ve iki raket
                                                                                  bir top ve iki raket
                                                                                eklememiz gerekiyor.
                                                                                eklememiz gerekiyor.
                                                                              Raket olarak “Button2”
                                                                              Raket olarak “Button2”
                                                                                   ya da “Button3”
                                                                                   ya da “Button3”
                                                                                 nesnelerinden birini
                                                                                 nesnelerinden birini
                                                                               seçip döndürebilirsiniz.
                                                                               seçip döndürebilirsiniz.
                                                                              İsimlendirme işlemlerini
                                                                              İsimlendirme işlemlerini
                                                                              yaptıktan sonra kodlama
                                                                              yaptıktan sonra kodlama
                                                                               işlemine başlayabiliriz.
                                                                               işlemine başlayabiliriz.
         Resim 3                                                                 İlk olarak topumuzu
                                                                                 İlk olarak topumuzu
                                                                               kodlamaya başlayalım.
                                                                               kodlamaya başlayalım.






                                                                                               İNOVASYON  KÜLTÜRÜ •  29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34