Page 11 - İNOVASYON KÜLTÜRÜ DERGİSİ 19.SAYI
P. 11
ARDUiNO
LABiRENT Resim-1 Oyunumuzu hazırlarken
OYUNU Resim-2 ilk önce tasarım kısmını
daha sonra da Arduino
kodlama kısmını ya-
pacağız. Yapacağımız
oyun bir labirent olacak
ve biz Arduino’ya bağlı
oyun kolunu kullanarak
karakterimizi kontrol
edip hedefe ulaştırmaya
çalışacağız. İlk olarak
labirentimizi tasarlayalım. Arka plan başlangıçta boş olarak gelmekte-
dir. Biz arka planımızı özelleştirip değiştireceğiz. İlk olarak Resim-1’de
görüldüğü şekilde “Arkaplan”a tıklayalım. Daha sonra açılan yerden
“Kostümler”e basalım. Daha sonra çizgiyi kullanarak kendimize Re-
sim-2’deki gibi bir labirent çizelim.
MART 2022 / İNOVASYON KÜLTÜRÜ • 11 T 2022 / İNOVASYON KÜLTÜRÜ • 11
MAR