Page 11 - İNOVASYON KÜLTÜRÜ DERGİSİ 19.SAYI
P. 11

ARDUiNO






 LABiRENT        Resim-1                                                        Oyunumuzu hazırlarken






 OYUNU                                                          Resim-2         ilk önce tasarım kısmını


                                                                                daha sonra da Arduino
                                                                                kodlama  kısmını  ya-

                                                                                pacağız.       Yapacağımız

                                                                                oyun bir labirent olacak
                                                                                ve biz Arduino’ya bağlı

                                                                                oyun kolunu kullanarak

                                                                                karakterimizi          kontrol
                                                                                edip hedefe ulaştırmaya

                                                                                çalışacağız.  İlk  olarak
               labirentimizi tasarlayalım. Arka plan başlangıçta boş olarak gelmekte-

               dir. Biz arka planımızı özelleştirip değiştireceğiz. İlk olarak Resim-1’de

               görüldüğü şekilde “Arkaplan”a tıklayalım. Daha sonra açılan yerden
               “Kostümler”e basalım.  Daha sonra çizgiyi kullanarak kendimize Re-

               sim-2’deki gibi bir labirent çizelim.


                                                                                 MART 2022 /  İNOVASYON  KÜLTÜRÜ • 11  T 2022 /  İNOVASYON  KÜLTÜRÜ • 11
                                                                                 MAR
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16